ÜRÜNLERİMİZ
Kurumsal Check-Up
Değişim Yönetimi
MRM - Dönüştüren Kurumsal Planlama
HUB - Finansal Duyarlı Pazarlama Yönetimi
3 Aşamalı Planlama
Aile Anayasası ve Kurumsal Hukuk Sistemi
Kurumsal Check-Up
- Süreçleri ve İşlevleri Analiz Etmek
- Riskli ve Gelişime Açık Alanları Belirlemek
- Potansiyel Fırsatlara Dikkat Çekmek
- Kurumsal Gelişim Yol Haritası Çıkarmak
- Bir 360 Derece Analizdir
- Yönetsel, Kurumsal, Bireysel ve Hukusal Eksikliklere İşaret Eder
- Alt Yapı Sorunlarını Tanımlar
- Problemleri Öncelik Sırasıyla Paylaşır
- Çözüm Önerileri ve Yolları Gösterir
- Belirli Süreli Modüllere Bağlı Gelişim Projesi Önerir
- Tepe Yönetim ve Uzmanlara Bağlı Çalışma Planı Sunar
- Kademeli ve/veya Pilot Çalışma Opsiyonları Sunar
- Uygulama Çalışmasına Danışman Desteği Kapsını Açar
Değişim Yönetimi
- Artan rekabet ortamında, kurumların gelişebilmesi ve kararlılıklarını sürdürebilmeleri için bazı yeterlilik ve becerilere sahip olmaları gerekir;
- Zamanla değişen pazarın yönünü tahmin edebilmek
- Gerçekçi hedefler belirleyebilmek ve bu hedeflere ulaşabilmek için uygulanabilir stratejiler geliştirmek
- Hedef-sonuç odaklı iş yapma metodları ile geliştirilmiş stratejilere sahip olmak
- İş süreçlerini etkin ve elverişli kılmak için enformasyon teknolojilerini etkili kullanabilmek
- Tüm bunları gerçekleştirebilmek ve geliştirebilmek için organizasyon yapısına ve insan kaynaklarına sahip olabilmek
MRM
-
MEASURABLE
Performans Tabanlı Ölçüm odaklı bir yapıyı ifade eder.
-
REPEATABLE
Değişik kanallar ve mekanlarda tekrarı kolaylıkla mümkün iş modelleri sunar.
-
MANAGEABLE
Sonuçları, süreçleri ve işlevleri kolayca yönetilen işletmeler oluşmasına olanak sağlar.
Ölçülebilir, Tekrarlanabilir ve Yönetilebilir Kurumsal Planlama
- İç faktörlerin kişiye bağımlı olmadan tekrarlanabilir, yönetilebilir, ölçülebilir sistemlerle organize etmek
- Akıllı yazılımlar ile 360 derece entegre ve güncel iş yönetimi yapısı oluşturmak
- Performans tabanlı, sürekli ölçümlerle gelişen çevik bir firma yapısı kurmak
- Etkili, pazar ihtiyaçlarına uygun ve müşteri odaklı iş geliştirmek
- Müşterilerin duygularına hitap edebilen stratejik marka ve pazarlama iletişimi yapmak
- Tüm süreçleri finansal destekli hedeflere ve ölçümlere bağlamak
HUB
Finansal Duyarlı Pazarlama Yönetimi
PAZARLAMA YÖNETİMİ
- Müşteriye Odaklanmak
- Finans, Satış ve Pazarlama Ekipleri için Ortak İş Hedefi Oluşturmak
- Dağıtım, Satış ve Pazarlama Odaklı Sistem Kurmak
- Kâr Merkezi Odaklı Ürün Kategori Yönetimi Yapmak
HUB
FİNANS YÖNETİMİ
- Finansal Hedeflerin Pazarlama Planı ile Entegrasyonu
- Bütçe Kontrol Paneli ile Çalışmak
- Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP)
- Mali Karar Destek Sistemleri
3 Aşamalı Planlama - "Stratejiden Operasyona"
-
İşletmede Farkındalık Yaratmak
- Kurumlara iş planlarını uygulamak ve sonuçlarını kontrol etmek.
- Doğru ve tam sonuçlar elde etmek isteyen kurumlar için 5 adımdan oluşan tespitler önermek.
-
İş Yaklaşımlarının Oluşturulması ve Etkileşimli Zamanında Kontrol Yaklaşımı
- Kurumların iş hedeflerini gerçekleştirmeleri ve başarıyı garantilemelerinde yardımcı olmak.
Tanımlamalar | Değişim için tanımlama hedef ve amaçlar oluşturur, anahtar performans göstergeleri temel, basit puanlama tabloları geliştirir ve hesap tabloları tasarlar. |
Görevler | Tahminler ve extrapolasyonlar oluşturmak, bağlantıları ve korelasyonları birleştirmek, kontrol tabloları oluşturmak ve ‘0 tabanlı’ ilişkileri test etmek için gereklidir. |
Uygulama | İş tanımları ve görevlerin eşleştirilmesi, kontrol tablolarındaki teknik- satış ve finansal korelasyonların testi için gereklidir. |
Yönetim | İş hedeflerini oluşturmak, performans yaklaşımları geliştirmek, zamanında aylık dönemlerde kontrol edilebilen verileri içerir. |
İzleme ve Takip | Sistemin test edilmesi, yeni kontroller için yeni ara yüzler oluşturulması ve iş yaklaşımının yönetimi için anlık destek içerir. |
Aile Anayasası
Aile Anayasası Nedir?
- Aile Anayasası, aile büyüklerinin, ailenin gelecek nesillerinin kendi aralarında yaşamaları ihtimali olan sorunları öngörerek, bu sorunların aile birliğine zarar gelmeksizin çözülmelerini sağlamak amacıyla hazırladıkları ve de bütün aile fertlerinin uymak zorunda oldukları emredici güce sahip olan sözleşmedir.
- Aile Anayasası, ailenin kurup geliştirdiği ve yararlanmakta olduğu varlıklarını koruyarak aynı zamanda ailenin kendi içindeki uyumun, birliğin, iyi niyetin ve aile üyeleri arasındaki sevginin devam etmesini sağlar.
- Aile anayasası, şirketin kurumsallaşmasının yanında aile ilişkilerinin de kurumsallaşması sağlar.
- Aile üyeleri arasındaki iletişimi destekler.
- Aile hedeflerinin gerçekleşmesini sağlayacak yapının oluşturulmasını sağlar.
- Aile arasındaki güveni geliştiren, aile fertlerinin çalışan ya da patron olarak dahil oldukları konulara ilişkin değer, felsefe, kural ve beklentileri açık bir şekilde ifade eder.
- Aile ve işin birbirleriyle nasıl etkileşim içerisinde olacağını düzenleyen politikaları belirler.
Aile Şirketleri Dönüşüm Programı
- İletişim Kanalları
- Dijital Tabanlı İletişim
- Etkileşim
- Bilgi Birikimi / Yetenekler
- Mali Durum
- İmtiyazlar
Şirket İçi İletişim
- Süreçler / İşlevler
- Görev / Tanımlar
- Yetki / Sorumluluklar
- Görevli Profilleri
Yönetişim
- Tepe Yönetim Etkileşim
- Yönetim Komitesi (EXCOM)
- 3 Aşamalı Planlama
- Birimler İle Sıcak Temas
Tepe Yönetim Oluşturma
- Aile/Şirket İlişkisi
- Kurallar / Sınırlar
- Uyumsuzluk Alanları
- Çözümler / Öneriler
Yönetsel Hukuk
Aile Anayasasında Bulunması Gerekenler
- Ailenin misyon ve değerleri
- Yönetim ilkeleri
- Yönetim kurulu, İcra kurulu
- Aile bireyleri arasındaki ilişkiler
- Profesyonel yönetici çalıştırma şartları
- Aile bireyi yöneticilerin yetkinlikleri
- Yeni şirket kurma sınırları
- Aile ve şirket ilişkileri ayrımı
- Aile meclisinde karar alma kriterleri
- Aile meclisi toplantıları ve toplantı gündemleri
- Aile meclisi yetkileri ve sorumlulukları
- Varlıkların korunması temel ilkeleri
- Hisselerin devri
- Servet Yönetim İlkeleri
- Satın alma ve satış anlaşmaları
- Şirkette çalışma kuralları
- İstihdam politikası
- Gelecek nesillere mesajlar
ÇÖZÜMLERİMİZ
- STRATEJİK PAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ
- SATIŞTA MÜKEMELLİK
- ŞİRKET ALIM/SATIM VE OTAKLIKLARI
- FİNANSAL YENİDEN YAPILANMA
- STRATEJİK PLANLAMA
- DİJİTAL DÖNÜŞÜM
- STRATEJİK İNSAN KAYNAKLARI VE PERFORMANS YÖNETİMİ
MAG CONSULTING © M.A.G.MÜŞAVİRLİK ARAŞTIRMA GRUBU A.Ş'nin tescilli markasıdır.
Pürtelaş Hasan Efendi Mahallesi Cihangir Caddesi No:5 K:2 D:3 Beyoğlu / İstanbul Turkey
- +90 (212) 284 44 05
- +90 (212) 284 12 33
- mag@magconsulting.com.tr
- Başvuru Formu
- KVKK Politikamız
- Aydınlatma Metni
İstanbul ekibimize katılmak için öz geçmişinizi bize gönderin.
Site deneyiminizi geliştirmek ve hizmetlerimizi sunabilmek için sitemizde çerezler kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.
Çerezleri Yönet
Gizliliğe Genel Bakış
Bu web sitesi, siz web sitesinde gezinirken deneyiminizi geliştirmek için tanımlama bilgileri kullanır. Bunlardan gerekli olarak sınıflandırılan çerezler, web sitesinin temel işlevlerinin çalışması için gerekli olduğu için tarayıcınızda saklanır. Ayrıca, bu web sitesini nasıl kullandığınızı analiz etmemize ve anlamamıza yardımcı olan üçüncü taraf çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, yalnızca sizin izniniz ile tarayıcınızda saklanacaktır. Ayrıca bu çerezleri devre dışı bırakma seçeneğiniz de vardır. Ancak bu çerezlerden bazılarını devre dışı bırakmak, tarama deneyiminizi etkileyebilir.
Bu tür çerezler, internet sitemizin güvenli bir şekilde çalışabilmesi ve kullanıcıların internet sitemiz üzerinde hareket edebilmesi ve sağlanan hizmetlerden ve özelliklerden faydalanabilmesi için kesinlikle gerekli olan çerezlerdir. Bu tür çerezler, internet sitemizin çalışabilmesi için gereklidir ve kullanıcılar tarafından devre dışı bırakılamazlar.
Çerez | Süre | Tanım |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 yıl | GDPR Çerez Onay eklentisi tarafından ayarlanan bu çerez, "Reklam" kategorisindeki çerezler için kullanıcı onayını kaydetmek için kullanılır. |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 1 yıl | GDPR Çerez Onay eklentisi tarafından ayarlanan bu çerez, "Analitik" kategorisindeki çerezler için kullanıcı onayını kaydetmek için kullanılır. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 1 yıl | Çerez, "Tercih ve İşlevsellik" kategorisindeki çerezler için kullanıcı onayını kaydetmek üzere GDPR Çerez Onayı eklentisi tarafından ayarlanır. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 1 yıl | GDPR Çerez İzni eklentisi tarafından belirlenen bu çerez, "Gerekli" kategorisindeki çerezler için kullanıcı onayını kaydetmek için kullanılır. |
cookielawinfo-checkbox-non-necessary | 1 yıl | GDPR Çerez Onay eklentisi tarafından ayarlanan bu çerez, "Gereksiz" kategorisindeki çerezler için kullanıcı onayını kaydetmek için kullanılır. |
cookielawinfo-checkbox-others | 1 yıl | GDPR Çerez Onayı eklentisi tarafından ayarlanan bu çerez, "Diğer" kategorisindeki çerezler için kullanıcı onayını saklamak için kullanılır. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 1 yıl | GDPR Çerez Onayı eklentisi tarafından ayarlanan bu çerez, "Performans" kategorisindeki çerezler için kullanıcı onayını saklamak için kullanılır. |
CookieLawInfoConsent | 1 yıl | Çerez, GDPR Çerez İzni eklentisi tarafından ayarlanır ve GDPR durumuyla birlikte ilgili kategorinin varsayılan düğme durumunu kaydeder. Yalnızca birincil view_cookie_policy çerezi ile koordineli olarak çalışır. |
viewed_cookie_policy | 11 ay | Çerez, GDPR Çerez İzni eklentisi tarafından ayarlanır ve kullanıcının çerez kullanımına izin verip vermediğini saklamak için kullanılır. Herhangi bir kişisel veri saklamaz. |
Tercih ve işlevsellik çerezleri, kullanıcıların tercihlerine ilişkin bilgileri toplar ve dil veya kullanıcıların diğer yerel ayarlarını hatırlamamızı ve sitemizi kullanıcılara uygun şekilde kişiselleştirmemizi sağlar. Bu tür çerezler, tarafımızca veya sayfalarınıza hizmetlerini eklediğiniz üçüncü taraf sağlayıcılar tarafından koyulabilir. Kullanıcılar bu tür çerezleri devre dışı bıraktığı takdirde, bu işlevlerin bazıları veya tümü düzgün çalışamayabilir.
Performans çerezleri, ziyaretçiler için daha iyi bir kullanıcı deneyimi sağlamaya yardımcı olan web sitesinin ana performans göstergelerini anlamak ve analiz etmek için kullanılır.
Analitik çerezler, kullanıcıların internet sitemizi nasıl kullandıklarını anlamamızı sağlar. Bu çerezler, toplu bir şekilde bilgi toplayarak sitemizin nasıl kullanıldığına dair bize fikir vermekte ve internet sitemizi geliştirmemize yardımcı olmaktadır. Örneğin, bu tip çerezler, site üzerinde en çok hangi sayfaların ziyaret edildiğini göstermekte ve site içinde yaşanılan zorlukların kaydedilmesine yardımcı olmaktadır.
Çerez | Süre | Tanım |
---|---|---|
_ga | 1 yıl 1 ay 4 gün | Google Analytics tarafından yüklenen _ga çerezi, ziyaretçi, oturum ve kampanya verilerini hesaplar ve ayrıca sitenin analiz raporu için site kullanımını takip eder. Çerez, bilgileri anonim olarak saklar ve benzersiz ziyaretçileri tanımak için rastgele oluşturulmuş bir numara atar. |
_gat_gtag_UA_* | 1 dakika | Google Analytics, bu çerezi benzersiz bir kullanıcı kimliği depolamak için ayarlar. |
_gid | 1 gün | Google Analytics tarafından yüklenen _gid çerezi, ziyaretçilerin bir web sitesini nasıl kullandıklarına ilişkin bilgileri depolarken aynı zamanda web sitesinin performansına ilişkin bir analiz raporu oluşturur. Toplanan verilerden bazıları ziyaretçi sayısını, kaynaklarını ve anonim olarak ziyaret ettikleri sayfaları içerir. |
Reklam çerezleri, ziyaretçilere ilgili reklam ve pazarlama kampanyaları sunmak için kullanılır. Bu çerezler, farklı web sitelerinin ziyaretçilerini izler ve özel reklamlar sunmak için bilgi toplar.
Çerez | Süre | Tanım |
---|---|---|
_fbp | 3 ay | Bu çerez, Facebook tarafından, web sitesini ziyaret ettikten sonra Facebook'ta veya Facebook reklamcılığı tarafından desteklenen bir dijital platformda reklam görüntülemek üzere ayarlanır. |
Diğer kategorize edilmemiş çerezler, halen analiz edilmekte olan ve henüz bir kategoride sınıflandırılmamış çerezlerdir.